DOST xidmətlərinə müraciətlər 3 milyonu ötüb, məmnunluq 98,3 faizdir
Əlaqəli xəbərlər

DOST xidmətlərinə müraciətlər 3 milyonu ötüb, məmnunluq 98,3 faizdir

Əmək və əhalinin sosial müdafiəsi naziri Sahil Babayev DOST xidmətləri vasitəsilə edilən müraciətlərin sayının 3 milyonu ötdüyünü, vətəndaş məmnunluğunun 98,3 faiz təşkil etdiyini açıqlayıb. Bu məlumat DOST Agentliyinin Müşahidə Şurasının son iclasında gündəmə gətirilib.

Nazir Sahil Babayev bildirib ki, 2018-ci ildə Prezident İlham Əliyevin sərəncamı ilə yaradılan DOST Müəssisəsində hazırda 7 mərkəz, 1 filial və 1 Smart DOST stansiyası fəaliyyət göstərir. DOST xidmətlərinin çevik, müasir və şəffaf strukturla təqdim edildiyi vurğulanarkən, bölgələrdə yeni mərkəzlərin açılması istiqamətində işlərin davam etdirildiyi bildirilib.

DOST modeli beynəlxalq aləmdə tanındığı halda, bir çox ölkələr bu təcrübəni öyrənmək və öz ölkələrində tətbiq etməkdə maraqlıdırlar. İclasda DOST Agentliyinin 2024-cü il üzrə 9 aylıq fəaliyyət hesabatı təqdim edilib və qarşıdakı dövr üçün hədəflər müzakirə edilib.

Leave a Reply

Your email adress will not be published ,Requied fileds are marked*.